Hulp nodig? 088-5500115

FAQ

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Je kunt je adres wijzigen via het online adreswijzigingsformulier doorgeven. Of je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur). Wij ontvangen jouw adreswijziging graag uiterlijk drie weken van te voren.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt via automatische incasso of iDeal jouw abonnement bij ons afsluiten. Betaal je via automatische incasso, dan wordt het abonnementsgeld automatisch geïncasseerd voorafgaand aan de nieuwe abonnementsperiode.

Hoe werkt de betaling per maand?
Ook de maandbetaling kan bij ons voldaan worden via automatische incasso of IDeal. Automatische Incasso: De betaling voor het abonnement zal maandelijks van je rekening afgeschreven worden. IDeal: De eerste betaaltermijn betaal je met iDeal, daarna wordt het maandbedrag via maandelijkse incasso van je rekening afgeschreven.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd na aankoop van je abonnement.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?
Je abonnement en de eventuele kosten voor jouw welkomstgeschenk worden los van elkaar gefactureerd. Zodra zowel het abonnement als het welkomstgeschenk betaald zijn, wordt het welkomstgeschenk naar je verstuurd. Als het product op voorraad is, ontvang je jouw welkomstgeschenk binnen 6 weken na het betalen van het abonnementsgeld. Heb je na 6 weken nog niets ontvangen dan kan je dat online doorgeven. Wij zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Als het welkomstgeschenk niet op voorraad is wordt deze nog niet gefactureerd. Soms komt het voor dat een welkomstgeschenk uitverkocht is. Je wordt hierover dan geïnformeerd. Je kunt dan een ander welkomstgeschenk onder dezelfde voorwaarden en condities uitkiezen

Wanneer ontvang ik mijn eerste tijdschrift?
Dit is afhankelijk van de verschijnfrequentie van het tijdschrift dat je gekozen hebt. Voor een weekblad is de periode maximaal drie weken. Voor een maandblad is de periode maximaal zes weken. Als je een abonnement bestelt krijg je in het welkomstbericht informatie over de leverdatum van het eerste nummer.

Ik heb een cadeau abonnement gegeven, stopt deze automatisch?
Ja, alle cadeau abonnementen stoppen automatisch.

Stopt mijn abonnement automatisch?
Tenzij nadrukkelijk anders vermeld lopen alle abonnementen automatisch door tot wederopzegging. Dit betekent dat je jezelf tenminste abonneert voor het aantal aangegeven nummers en totdat je zelf opzegt. In jouw welkomstbericht zie je of jouw abonnement automatisch verlengd wordt of niet. Mocht je de welkomstbrief niet meer hebben dan kan je bij onze klantenservice telefonisch een nieuw exemplaar opvragen 088-5500250.

Hoe lang loopt mijn abonnement?

Een abonnement geldt voor de opgegeven periode en wordt daarna, tenzij je deze tijdig opzegt of wanneer dit expliciet anders staat vermeld, automatisch verlengd.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
- Aflopende abonnementen, deze abonnementen stoppen automatisch na de vooraf afgesproken periode en hoef je niet zelf op te zeggen.

- Abonnementen tot wederopzegging, deze abonnementen worden automatisch verlengd totdat je deze zelf opzegt. Wil je niet dat jouw abonnement verlengd wordt, dan kun je tot een maand voordat het eerste nummer van de nieuwe abonnementsperiode verschijnt jouw abonnement opzeggen. Na je eerste abonnementstermijn is uw jouw abonnement altijd per maand opzegbaar. Één telefoontje met onze klantenservice is voldoende om dit te regelen.
Dit kan via telefoonnummer 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00).

Meer informatie over welk abonnement je hebt afgesloten en informatie over opzeggen vind je in de welkomstbericht. Mocht je de welkomstbrief niet meer hebben dan kun je bij onze klantenservice telefonisch een nieuw exemplaar opvragen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
In de eerste abonnementstermijn dien je het abonnement minimaal een maand voor verschijning van het eerste nummer van je nieuwe abonnementstermijn op te zeggen om verlenging te voorkomen. Is jouw abonnement al verlengd, dan kun je te allen tijden jouw abonnement opzeggen. Het abonnement stopt dan uiterlijk een maand later. Één telefoontje is voldoende om dit te regelen. Dit kan via telefoonnummer 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00).

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren?

De meeste tijdschriften van Sanoma kun je ook in het buitenland laten bezorgen. Zo kun je, ondanks dat je in het buitenland woont, toch nog jouw favoriete tijdschrift uit Nederland blijven ontvangen.
Sanoma heeft aparte voorwaarden voor abonnementen in het buitenland. Voor een abonnement buiten Nederland geldt het volgende:

  • Je kunt geen gebruik maken van een welkomstgeschenk of korting op jouw abonnement
  • De levering van een tijdschrift kan tot 2 weken duren
  • Abonnementen worden afgesloten voor minimaal 1 jaar
  • Betaling vanuit het buitenland is mogelijk per automatische incasso van een Nederlands rekeningnummer, via een betaalverzoek dat je krijgt thuisgestuurd en via creditcard.
Wil je een abonnement afsluiten voor een adres buiten Nederland? Bestel dan online door het bestelformulier buitenland in te vullen. Je kunt hiervoor ook telefonisch contact met ons opnemen op 088-5500250 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur).

België
Wil je jezelf vanuit België abonneren dan kun je contact opnemen met Sanoma Magazines België op telefoonnummer 0032 23092902 of ga naar www.aboshop.be.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
Bekijk hier onze leveringsvoorwaarden.

 

Hulp nodig? 088-5500115